08 July, 2008

On air Astro Oasis Channel 106 Ahad 13 Julai







minggu depan muker aku akan on air kat astro oasis channel 106. 4 minggu untuk 4 episod. TERIMA KASIH kepada ASTRO OASIS terutama Cik Nurjannah Mr Basirun , Cik Astro yg 2 org aku tak ingat nama , team TABUNG HAJI , DEN WAHAB , AL RAJHI , dan ramai lagi yg terlibat. Untuk PENGASIH MALAYSIA terima kasih banyak banyak sebab kuarantin ANAS selama 4 hari.

CIPTA ASIA MOTION yg penat lelah shoot aku seisi keluarga selama 3 minggu termasuk kat Mekah. TQ SO MUCH !!

semoga semuanya dirahmati ALLAH SWT. aku selalu berdoa siang dan malam agar kita semua murah rezeki dan segala galanya yg trbaik sehingga akhir nafas kita.
FARAH ...thanks atas jasa baik dan segala kata nasihat . ALLAH swt sajalah dapat membalas segala budi baik ko! Aku ingat sampai nafas aku berakhir. Insyallah.


No comments: