31 August, 2008

Salam Merdeka Bersama Wardina Sophiellea





Pepagi aku dah kelam bersiap sebab Tadika Kemas Pandan Jaya buat aktiviti sempena Merdeka. Tempat acara kat Tadika Kemas Pandan Indah. So aku kena follow keta cikgu sebab tak tau kat ceruk mana.Punyalah kelam kabut sebab aku kena angkot seme anak2 kecuali Ain yg nak exam UPSR minggu depan. Kena siapkan sarapan moyang lagi.

UishHh..dah lama giler tak nyanyi lagu Negara Ku. IbuBapa kena berdiri bahagian belakang anak2 yg terjerit2 menyanyi lagu lagu patriotik. Aku plak bukan org KL or Selangor. So masa lagu Selangor aku berdiri tegak jerlah sambil tengok bendera Malaysia yg tersangkot di tengah tiang.

Ada pertandingan mewarna. Wardina menang mug sebijik. Aktiviti yg lelain makan minum dan berlari lari main kejar2 keliling sekolah. Aku penin betul masa tuh , terus lari lepak dalam keta. Tak lama pastuh ChefFarid plak meninggalkan Wardina pun join aku dok dalam keta. Kat langit 4 jet pejuang bunyi punya lah kuat..bergegar keta aku yg buruk dan hodoh sebab dah seminggu tak mandi.

Lepas tuh g shopping kat Tesco Ampang. Ramai betul manusia yg kelam kabut takut tak cukup makanan sempena bulan poser membeli belah. Aku agak2 ada dekat berjuta Tesco nyer sale hari ni. Aku pun salah sorang dari customer Tesco yg kelam kabut beli belah brg dapur. Yerlah hari ni jer ChefFarid available. Esok lusa sure susah aku nak shopping.

Balik rumah aku MEMAKSA cheffarid masak lunch. aku apply offday hari ni. letih giler betul. aku nak bersantai melompat blog hari ni. adioSss for today.

No comments: