20 September, 2008

7,8,6 Alhamdulillah Syukur...


aku yang memandang di dalam lubuk hati,mencari-cari zat rahsia yang katanya tersembunyi 
aku yang melihat alam meliputi wujud menyertai lalu ku pindahkan alam ke dalam mata hati 
aku hakiki,aku mengerti segala yang terjadi di langit dan di bumi 
gunanya tiada fantasi, pelik dan benar,qada' dan qadar kau berilah ku kekuatan 
agar dapat ku hindarkan segala kesesatan 
usah kau biar nafsuku terliur dari pandangan majazi ini, 
aku yang hodoh lagi hina amat benar merindui 
moga cahaya lailatul tak membutakan mataku,semoga segala puji tak ku meninggi diri 
moga segala janji dapat juga ku penuhi,moga dapatku hadapi tikaman dari belakang 
lidah setajam pisau, ku tidak akan risau dengan dugaan cabaran sepanjang perjalanan 
ku pasrah ku akur 7,8,6 Alhamdulillah Syukur...

*thanks to ArabFamiliesDotCom

No comments: