19 October, 2008

Makan Makan Makan






Hari ni hari ahad yg sejuk!! Semua anak2 masih lagi pengsan keletihan. Smlm aku pegi jugak umah junior yg jauh nun di Valencia Sg Buluh tuh. 

Dari KL - Sg Buluh dekat 2 jam baru sampai sebab jammed teruk. Dah kelaparan pulak aku dalam kereta. Sampai Valencia , menguruskan anak2 tanpa daddy disisi. Teruk aku dibuatnya. Rasa nak pengsan. muwerkekekekkekeke!!! 

Anak2 aku plak gumbira bukan main dapat berlari2 depan umah si Zuli yg luas dan besar giler tuh.Yerlah rumah harga dekat sejuta!!! Brg dalam rumah lagi!! Ada 1.5juta kot...lahaii lahaiiii..muda2 dah hidup senang lenang!

Hari ni ChefFarid ada function kat hotel masak utk 800 org anak yatim makan sambutan raya. Ntah orang kaya mana ntah yg sponsor. Syukur alhamdulillah rezeki anak2 yatim hari ni. 

Tekak dah rasa tak sedap. Terbatuk2 anak beranak start semalam. Selasa ada appointment ngan Hospital Ampang. Anak2 ada appt ngan Klinik Kg Pandan pasal underweight and overweight. Minggu depan ni sampai awal bulan November minggu yg sibuk bagi aku dan seisi keluarga. 

Ya Allah ..permudahkanlah segalanya!! Amin

No comments: