27 November, 2008

Set Lunch + Laksa Penang 27/11/08 ~ 50 Pax







Ini menu set lunch aku untuk hari ni. Dah 10 hari aku kelam kabut setiap hari. Rasa nak menangis pun ada...hahaha...selalu pepagi aku lepak badak jer! Sekarang lepas subuh aku dah bersilat kat dapur.Sambil2 memekak menjerit kat anak2 sambil tuh jugak aku ligat masak. Nak kena siapkan sebelum pukul 1pm. Maid yg ada tuh aku suruh kemas2 dan tolong apa yg patut.Nasib baik maid ni rajin giler. So aku senang hati sket. Pukul 2pm baru aku bebtul rehat dan siap berurut manja2 ngan maid yg cekap serba serbi ni.

N3 lepas ni aku citer psal MAID ni pulak. He he he !! Best OOoOO citer pasal MAID ni.
Oraitt bebehh...nak lepak badak sampai subuh esok! Malam nak g shopping Tesco. Salamsss!!!

3 comments:

Zareda Norman said...

besnyer ulam ulaman , sambal belacan dan ikan masin tu.. bisa kecur selera tu...

alang said...

Vimmy, Cekap ye V masak. Cg difahamkan V suka masak sejak di sekolah lagi. Ye ke?

vimmiyasmin said...

Zar
hik hik hik
selera memuncak!

Cikgu
Haah! Mmg minat memasak sesangat!