23 December, 2008

untuk semua yg di Link aKu SuKa dan SiLeNtReAdEr !


aku tengah KEBAS KEBAS saluruh badan
ntah tak tau kenapa
mmg pasti dan SAHIH laaa sebab GULA TERLALU TINGGI
kalo kencing merata ni KOMPOM laaaaa
kena HURUNG semut semut yg comel comel tu

kebas tapi kalo kena gigit nyamuk masih aku terasa
kalo GATAL GATAL bahagian dari lutut ke bawah
HARAM bagi aku untuk MENGARU GARU dengan aksi yg MENGGANAS
sebab musabab yg sangat menakutkan

semua sure tau kan kenapa kaki org kencing manis menyeramkan
urat urat dan wayar wayar kat kaki paling cepat hilang fungsi
kalo ada luka lambat baik
so kalo nak gari garu kena HATI HATI tahap paling SERIUS
nanti kaki jadi tak cantik tak seksi tak lawa

kalo kena gigit dengan ANAK2 ke ehem ehem ke / hantu raya pontianak hantu tetek / nyamuk semut gajah zirafah kambing
gosok pelan pelan sesangat
bahyer sangat tau kalo garu aksi melampau lampau keterlaluan
SENGSARA sampai MATI !!

KEBAS KEBAS itu MASIH AKU TERASA !

8 comments:

JahRera said...

salam v yasmin,

simpati dari Okinawa.

Kalau vyasmin berada di Jepun sekarang, akan kena tinggal di wad selama 2 bulan atau lebih hingga turun 25 kilo.
Mereka memantau permakanan yang sangat regim dan ketat hinggakan hilang penyakit kencing manis dengan cara natural.

hanya dapat melayarkan simpati.

vimmiyasmin said...

salam manis KakLela

Ya Allah !
Takutnya! memang terseksa duduk hospital. makan tak kenyang minum tak sedap!
nasib baik doktor kat malaysia keja .....!! hahaha
TQ so much Kak Lela
Saya mmg degil tak makan nasihat!
Ntah laa saya ni!

Chekgu BaniHassim said...

akak tak jage makan ke??
huhu...
kebas2 ni riso lak dgr...
mmg gitu ek simptom org kencing manis yg tinggi gule??

Ridzwan Bakar said...

salam ukhuwah,
Allah akan memberi kebaikan ke atas ujian ini. Ayah baru balik Haji ok? Moga sentiasa sihat.

Abahnajwa said...

Mummy,

jari tangan abahpun dah seminggu kebas2 mummy...hmmmm

Zaidi Zainal said...

Salam kenal...terima kasih sudi singgah ke 30jalanf3..dan jaga kesihatan ya.....

Neeza Shahril said...

Mak neeza pun ada kencing manis.. dia dah warded.. dah pernah kena operate sebab ada bunker kat belakang..
sekarang berhati-hati sikit dia..
vimmy jaga makan ya.. take care.. :)

Lily.Lulu said...

comeynyaaaaaaaaaaa !!!!
macey akak !!
:D