09 February, 2009

jari jari ku sakit semua ..

semakin hari penyakit semakin bertambah! Yg sakit sedia ada pun malas nak layanzZ. Hua hua hua!

Jari tulang temulang tangan sebelah kanan macam pedih. Tersentuh apa apa pun sakit yg amat sangat. Seronok anak2 tak kena BAbAb ngan mummy lagi. Guna tangan kiri tak kuat mana. Pergerakan tangan kanan aku betul betul terbatas. Terpaksa berhati2 100%. Doktor memandai cakap athritis....kemungkinan laaa. Ntah laa. Mmg sakit sesungguhnya sakit tulang2 jari aku ni.

1996 aku dikompomkan DIABETIS seumur hidup. 2008 aku dikompomkan FATTY LIVER ngan HEPATITIS C terkawal. 2008 gak aku kena refer Doktor STRESS ..hehehehe! Tak g jumpa pun seberapa byk appointment. Nak kena g jumpa sebab aku tak INSULIN. So doktor cakap aku ada masalaah nak mati cepat! Benornya aku mls nak cucuk sebab dah berapa juta kali aku cucuk tapi sakitnya masa cucuk tuh masih aku terasa!
Bertambah dengan kehilangan abah n mak mertua selang sebulan tahun 2007 buat doktor bertambah konfiden aku STRESS.

Iskk iskkk...mmg banyak gile citer pasal STRESS aku ni..

1. anak kecik kecik
2. 2007 renti kerja sampai sekarang
3. dah tak der BIBIK sepenuh masa
4. dah tak leh wendo shop!!
5. pergerakan terbatas kat rumah je. Dok depan PC je!
6. DIABETIS yg sampai mati!

ini list yg doktor tulis kat file aku. Tapi sebenarnya aku tak rasa sangat aku STRESS. aku happy jer. Saja jer doktor tuh mengada ngada nah tambah2 penyakit aku.

ada ke orang yg happy dengan penyakit yg berlambak cam aku ni ????

No comments: