13 March, 2009

makcik makcik mengaku single!!

minggu lepak lepak lagi. semua nak release tensiOn. ha ha ha ! Mengada sangatkan. Dah la semua SURIRUMAH sepenuh masa...TEnsiOn konon!

dok rumah pun ada gak bisnes lain. Cam aku ..ngan shooting lagik ...jual kek lagi! AhaksSss!
hahahahaha!

dalam sembang sembang tuh , kenkadang ada citer yg tak patut kita kongsi bersama. Yerlah , ada hati hati yg pernah TERLUKA. Citer pasal darling ke citer keseronokan bersama darling ke. Citer masa sekolah jer ON untuk di GELAk kan bersama2. Aku mmg bersimpati pada kisah kisah silam yg sedih sedih itu. Apa yg mampu aku lakukan ialah berikan semangat untuk kawan kawan aku teruskan kehidupan. Ingat ALLAH SWT dan ALLAH akan terus bersama kita selama lamanya.

kawan kawan lama 1986 -2009 ...semoga persahabatan in ke akhir hayat!


ANAK 6 ..Single (Anak 3) ...Anak 4 ...ANAK DARA...ANAK 2




Rosnariah (Cikgu Tarian Negeri Pahang) Tg Kuza (Pelakon Part Time) Aku ( Bibik)


Tg Kuza ( Single )


Minggu ni memang memasing cam bini org kaya kaya. Dari lepak Bagan Lalang , lepak Hulu Yam pstuh lepak Stable Steak Kg Bharu , dan lepak lagi McD Ampang Point.

Lepak Makan Gelak ..makan lagi ..gelak lagi dan MAKAN sampai nak pecah perot. Citer sedih sedih ....LUPAKAN sekejap!

Dah lama tak gelak cam hantu , so tibalah masanya. Mengilai ngilai dalam perot. nak gelak lebih2 tak boleh OoooO. Takut ada WARTAWAN! Susah tul kalo kuar ngan org cam aku ni . Selebriti !!
hahahahahahahahhahahahahaahha!

Kalo tak jumpa ..berbulan tak jumpa. Sekali dah jumpa , asyik nak jumpa je.
Jom join lepak hari nih 13/3 at 9pm Stable Steak House Kg Baru KL. Makan bayO sendrik! hehehe!

6 comments:

Zareda Norman said...

amboi.. vimmy dah pandai melepak yer..

tak dapt join ler.. zar n the geng nak merempit malam ni ke restoren upin ipin kat shah alam

mother of two said...

ala..nak join gak...syok nie jumper blogger lagi2 ader artis datang..hehheh:)~~

Neeza Shahril said...

tadi tengok post lain.. dah kena buang ke vimmy?
cerita pasal kisah sedih memang memilukan hati.. elok juga vimmy jadi pendengar setia..
kadang2 kawan kita perlukan someone to listen kan..



pssttt... cerita pasal kawan curang sebagai ikhtibar takpe kot.. hehee..

aNIe said...

Amboi vimmi...happynya dpt melepak2...alhamdulillah vimmi happy bersama kengkawan...

Akak pun kuat gelak tau...kalau gelak...tak henggat lagik...satu hari gelak depan bapak...bapak nak balingkan batu dlm mulut kata bapak...heheheh....abih nak buat camaner kan...dah bertahun2 gelak camtu...

cendawanintim said...

skali skala melepak bersama ngan geng2 layan jugak...

Kak Nora said...

Vimmy,
Sukanya dia lepak-lepak dengan kawan-kawan lama dia. Saya pun nak lepak dengan kawan-kawan saya di Kuantan.