31 August, 2009

12 tahun WARNA WARNI

31.08.97

hari ni dah 12 tahun aku dok serumah dengan Che Farid.
dah 3 kali belah perut kekuarkan anak anak dia.
dah banyak kali keluar masuk spital sepanjang 3 kali beranak + 3 kali gugur + 1 kali terpaksa buang anak.
sekali berpisah sekejap awal awal perkahwinan ......dukacita sungguh
SEKALI TETIBA KENA TANGKAP BASAH LEPAS SETAHUN KAWIN !!

dan sekarang masih bertahan hingga ke hari ini
mmg banyak suka duka pahit manis ....statement biasa

sejak dok umah ni ...yg PAHIT aku telan
aku rela takmo ingat segala yg PAHIT
demi anak anak terchenta

pagi pagi ChefFarid dah siap masak for sahur
siapkan INSULIN aku ...ubat aku
kemas dapur jemur kain
ini bukan sekali je
tapi mmg dah tiap2 hari

aku mengaku
mmg aku mcm jahat
suker buli laki aku
he he he
tapi korang kan faham
yg dia BULI aku tuh ...!!!
he he he

tak bleh nak EMO lelebih
aku kena kuat untuk anak anak
kena kuat utk LAKI aku
kena kuat untuk diri sendiri

kepada CHEF FARID

SAYA SEDIA BERKHIDMAT SEHINGGA KE AKHIR HAYAT!
TERIMA KASIH KERANA MENGGUNAKAN PERKHIDMATAN SAYA!

TERIMA KASIH KERANA MENYAYANGI SAYA WALAUPUN SAYA TIDAK SEMPURNA!!

11 comments:

Ajzie said...

Selamat UlangTahun perkahwinan yg ke 12. Moga kekal bahagia selamanya..

AZANI said...

selamat ulangtahun perkahwinan , semoga bertambah makmur dan bahagia...

DatinDiaries said...

selamat ulangtahun perkhawinan...

dah lama kita tak jumpa ye......kirim salam kat chef farid kita tu ye...hehhee

Kak Nora said...

Happy Wedding Anniversary, Vy and Chef Farid. Semoga terus kekal dan bahagia, sayang menyanyang selama-lamanya. A happy family!!

en_me said...

ammvoiii.. buli akak ghitewww.. ekeke

MULAN said...

Happy Anniversary VY.. moga dirahmati sentiasa, bahagia & kekal selamanya...

kak ina kl said...

salam bulan ramadhan dan selamat ulangtahun vy..memang kamu beruntung dapat suami sebaik chef farid..semuga jodoh kamu berpanjangan...semuga anak-anak sehat walafiat dan dilimpahkan rezeki buat kamu sekeluarga.

semuga lepas ni annas tak buat hal lagi...

kak ina kl said...

salam bulan ramadhan dan selamat ulangtahun vy..memang kamu beruntung dapat suami sebaik chef farid..semuga jodoh kamu berpanjangan...semuga anak-anak sehat walafiat dan dilimpahkan rezeki buat kamu sekeluarga.

semuga lepas ni annas tak buat hal lagi...

PINATBATE said...

Selamat ulangtahun untuk kalian berdua ..semuga bahagia di dunia dan akhirat!

Mak Su said...

salam kunjungan :)

happy anniversary

cendawanintim said...

selamat ulangtahun yang ke 12..