24 March, 2010

Marhaban Team @ Surau Pandan Jaya

baby yg cukur jambul last saturday. sian rambut dia dan compang camping!
aku jaga baby ni sebab dorang letak bebetul depan aku !
otai otai marhaban surau pandan jaya tengah berdendang!




masa maulidur rasul kat surau pandan jaya



ustazah jemputan dari JAKIM PUTRAJAYA tengah bagi ceramah!








aku yg hodoh...tengah berdendang sambil malu malu kucing!
alamak....nampak kurus wehh !!



Dalam kesibukan meeting sana sini. Sampling of product tak renti renti, aku tak lupa kat SURAU.
Mmg niat aku lepas renti kerja ...nak lepak SURAU lebih lebih sikit. So, aku join jer lah apa yg termampu.
Ini team marhaban surau pandan jaya. Selain dok marhaban rumah orang kawin , cukur jambul, ada jugak baca Yassin dan doa selamat.
Isnin Selasa pulak belajar mengaji.
Buat masa ni mmg mingguan aku penuh. Mmg padat sampai ChefFarid dah geleng kepala!
Ada lagi aktiviti aku yg lain ...mmg pun...anak anak pun sama geleng kepala mcm dady dorang !

1 comment:

joegrimjow said...

baby yg comeyy!

dah vote video ni?