19 July, 2010

fiesta kelantan 2010

ini masa Mini Maha di Kota Baharu Kelantan Darul Naim. Aku tinggalkan seisi keluarga dan pergi dgn staff 2 orang. Dok kat homestay belakang KB Mall.
Pagi2 buta lepas subuh aku terus keluar dari bilik. Budak2 muda biasa la tido lagi. Aku naik teksi dan terus ke Pasar Besar KB.

Agenda aku mcm biasa. MAKAN dan MAKAN dan MAKAN. Aku dapat rasa PAPRIK BELUT , SUP BELUT. Ohhhh sedapnyer !! Tak boleh lupa sampai sekarang.

9.30am aku dah terpacak kat Event Hall. Siap sedia untuk demo masak.

Seminggu di KB memang best. Hari2 aku jenjalan sesuka hati. Makan sesuka hati.
Tapi ............... alamak alamak ...time nak balik KL !! Menangis gilak aku. Jauhnya nak sampai KL weh. Bila kenang2 rasa takmo dah g sana naik keta.











S

















No comments: