19 January, 2011

Ulang Tahun ke 10 Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga & Masyarakat










budak yg nyanyi ni OKU. tapi sore sejibik MAHER ZAIN.




NABIL buat aku mengekek ngekek kekek


datuk seri shahrizat dan pembantunyer! 


pulut kuning. Lepas mr presiden potong, masuk dewan makan...aku dah dapat membaham! 


 anak2 buah aku. padahal semua dah TUA dari aku !


ini tangan orang yg duduk depan aku. wakakakakakkaakka!! 


Kak Zaiton & Datuk Zuraidah Atan


 VVIP's depan aku !!


3 goodies bag yg aku dapat rembat! 
berbaloi baloi!


tak sempat makan lunch ! Ini aku baham sampai licin .


mr presiden tgh penin. stage dia berpusing2.


so this is the story mory.

isnin aku kena paksa g pwtc. so ...tinggalkan anak2 yg gumbira sbb bleh main kompiter. g pun naik lrt. reramai ok. berderet2 mak2 semua pakai kasut tinggi. pastuh sembang kuat2 dlm train. opsssss..aku diam jer ..kemalu maluan giler! hahahaha

sampai sana ...aku muker konfiden terus masuk hall. terus g duduk sbb letih sangat jalan kaki. terus g duduk kat seat khas utk VIP. Pastuh aku dah takmo gerak2 buat muker x malu. Dan takder org plak halau aku n the makcik2 geng.

mmg banyak untungnya! dapat salam ...dapat sengih2 dapat letih. letih nak salam dgn ramai giler VVVIP's.
wahhhhhhhhhhhh...LENGUH GILER weh tangan aku!!! SUMPAH !

dah penat sangat...yerla dari 12.30pm...sblm ANITA SARAWAK masuk...aku dah surrender. 
Jom g makan ! Makan dgn gelojoj sbb lapar. 

Balik pandan jaya naik tren..aku dah rasa nak pengsan!! 
Pastu aku pengsan sampai semalam hari Selasa....

Hari ni baru aku AKTIF balik mcm biasa....

TAMMAT

No comments: