08 March, 2011

Kota Bharu Kelantan Darul Naim

hari hari aku meround bandar KB dengan pakcik ni. Dia org susah. Sian aku kat dia. Kesian sangat2. duit yg aku ada sehari gaji aku bg dia sikit tiap hari.


geram weh tgk ulam berlambak2 !

dan ini ...dan itu ! perot dah sendat tapi aku masih terus membeli. pastuh paksa geng geng KOMITA kat event hall melantak sesama !!


beli beras cantik molek kat mokcik ni !

buah salak dari Thailand . buah LAICI segar segar n MANISSSSSSSSSSSSSS !

port pokcik beca !


hari hari aku bedal LAKSAM akak ni !

org KELATE makan sarapan berat hari hari ! UDANG bapak la besarnya weh. dan tersangat murah !!


keropok n asam asam aku beli 2-3 beg plastik besar  ! Utk kengkawan n jiran jiran. Ya ke ? 
hahaha

Gambar ni original. Aku snap sendiri. Selalu usha kat blog org atau paper atau majalah jer.
Impian tercapai nak snap sendiri !!


Makcik2 dah tua2 jaga pasar basah jual ikan.


Abg2 badan besar2 jual LEMBU KERBAU KAMBING


TAPAI. kat keliling tapai ni penuh baby n kaum keluarga LEBAH. memula aku ingat LALAT.
Rupanya sahabat baik kita ..sang LEBAH yg HEBAT !


aku naik beca. ANd pakcik ni melawan arus ! Serammmmmmmmmmm !!




paprik BELUT !! sedap gilerrrrrrrrrrrrrrrr


sup pedas BELUT !!! sedapppppppppppppp


wakaf che yeh ...WAJIB !!





best best best
aku bujang masa lepak KB
dok homestay belakang KB Mall
utk event Mini MAHA Kelantan
so aku asik jenjalan jer sensorang
dari penat memikir dan merindui anak2 and chef terchenta , so lepak lepuk sensorang lagi bagus.
gaji seharian aku dok jaga rempat event byk aku hasbiskan utk makan makan n makan.
balik kL penuh bonet keta weh!
aku suker g Kelate ! mmg sangat sangat suker!!



No comments: