18 March, 2012

ICU


isnin hari tu aku masuk ICU lagi
bila demam panas
mmg kompem la kena admitted

8.00am aku g Klinik Kg Pandan
tak sampai 15minit aku dah standby tggu ambulan
temperature aku ok ok jer
tapi sebab gula tinggi dgn ketone positif
so apalagi..terus la on drip
ambulan laju giler mmg giler giler la driver tuh bwk
aku rasa melambung lambung dok dlm ambulan
patot la selalu jer ambulan eksiden
depa mmg drift giler

dari 9.30am aku admitted kat zon separa kritikal
sampai ke malam aku tak tukar wad pemerhatian
org yg keluar masuk pun dah berpuluh2 
aku masih kat situ

dengan kelaparan bagai nak mati
perot kembang sebb masuk air 4 botol

mcm mcm jenis penyakit atttacked manusia sekarang ni
ada nyonyasebelah aku
suker sangat pakai make up berbagai2
kena kanser kulit
kulit dah retak
darah mengalir tak henti henti

kalo kencing manis cam aku ni
lagi laaaaaaaaaa
ramai giler siot kena
demam jer mmg terus kena admitted

yer laaa
nak buat camner kan
dah kena tanggung sampai mati

redhaaaaaaaaaaa



No comments: