21 July, 2008

Anas Belum Berubah ??


Ya Allah aku mohon padamu Ya Rabbi Yang Maha Besar Yg Maha Mengetahui
Bantulah adik ku ANAS AFFENDY..sesungguhnya dia masih keliru dan tidak berubah
Aku memohon pada MU Ya ALLAH....Berilah aku petunjuk bagamana lagi aku mahu membimbing adik ku ini

Ya Allah Ya Tuhanku
Bantulah Berilah pertolongan MU


Latest News 21 July 2008

Pagi tadi adik bongsu aku Adam Firdaus call mengamuk2 beritau Anas pegi rumah dia pukul 10am. Sebab Adam ckp dia tak nak layan Anas mcm ANJING..so dia bg Anas masuk. Dia mengantuk sangat so dia pun terlelap. Dalam masa dia terlelap itu ,Anas dah amik PSP SONY kawan Adam !

So sekarang bukti nyata yg mengatakan Anas curi PSP itu hanya ALLAH yg TAHU.
Anas hilang mcm tuh jer masa Adam tersedar dari tidur. Yg selamat handphone ada 2-3 biji n laptop bebudak keja LowYatt ni.

Adam nak repot polis sesangat. Aku ckp " Akak lg dah banyak brg hilang " Boleh lagi sabar ! PSP pun dia dah amik. So fikirlah sendiri apa nak buat.

Aku tak tau mcmmana lagi nak buat...apa patut aku buat dgn Anas.
Nak hantar PENGASIH ...banyak sangat nak bayar . Nak report polis...aku tak ada kes nak buat kat dia. Nk tuduh dia menagis lagi...kang buat URINE ..kalo tak ada apa 2....nnt aku malu plak kat polis n anas...

Ya ALLAH tolonglah adik aku ANAS AFFENDY ini...tunjuklah dia jalan yg sebenar2nya.
Kasihanilah dia Ya Allah !

No comments: