14 July, 2008

ANAS - JGN HISAP DADAH/GANJA/SYABU/PIL

fuhhh...lega. Semalam dah selamat seluruh rahsia keluarga aku satu malaysia dah tau. Pondok burukku..anak2ku..suamiku..adik2ku..kampung halamanku dah masuk tv.

So sekarang kwn lama yg dah lama tak tengok aku dah nampak aku kat TV.
Paling sedih bila gambar abah masuk TV. aku menangis bila tengok gambar abah. yg lain aku boleh buat gelak2 lagi.

Anas PENAGIH DADAH TEGAR. Pusat Serenti dah merata.Dari Sg Besi PERSADA ,Karak,Sg Siput, Jerantut dan Penjara Tapah. Semua tempat2 ni Anas dah sign GUESTBOOK !
Dah letih aku terpaksa usung MAK dalam terpaksa pegi melawat Anas. Kat Sg BEsi tiap minggu arwah abah nak pegi melawat anas. Dah berdozen baju setiap pusat berlainan set2 baju terpaksa mak n abah belikan. Sebab lepas keluar dari pusat, baju yg bg akan hilang begitu saja!

Sekarang Anas dalam keadaan bebas dah 8 bulan. Aku taktau lah sempat tak beraya. Aku hari2 skrg dok berdoa pada ALLAH..cukuplah apa yg dah jadu lepas2. Anas pun aku tengok mmg kuatkan diri menahan dari ketagihan dia.
Dia pun dah kat KL. Kerja sampai pagi. Adam memang dok perati jer memana Anas pergi. Aku walaupun dalam selalu rasa nak maki dia , tolong jugak basuhkan kain baju dia. Terkadang jahat jugak mulut aku. Nak buat mcmmana. Aku pun kena amik masa jugak. Dah 10 tahun Anas menyeksa jiwa dan raga aku.
Anak2 semakin mesra dgn PAK TAM. Aku malas nak cakap banyak kalau dia lepak rumah. Dari bercakap terus bergaduh. Baik aku buat BODOH.

Anas ..kalau kamu baca blog aku ni...INGAT ALLAH JGN TINGGAL SOLAT. mmg betul apa yg selalu kita dengar n baca..JGN TINGGALKAN SOLAT..itulah tiang yg paling KUKUH untuk diri kita dan segala galanya. jgn hampakan haran MAK ! tak payah fikir adikberadik kalau kamu rasa kami semua tak sayang kamu.

Fikirkan MAK n ARWAH ABAH!!

No comments: