15 July, 2008

ALLAH SWT MAHA MENGETAHUI

1. Taat pada ALLAH SWT
2. Chef Haji Mohd Farid
3. Jaga 4 anak dara
4. Ambil tau pasal EMAK kat IPOH
5. Jaga MAK kepada arwah Abah MOYANg kpd anak2 aku.
6. Memasak dari pagi semua seisi rumah dah larat nak makan.
7. Cuci kain baju / Jemur / Angkat / Lipat / Menggosok hari hari.
8. Mop lantai pagi / malam
9. Cuci bilik mandi hari2
10.Buang sampah 2 kali sehari
11.Click to U Mobile..SURF the NET
12.Pegi pasar hari2 , beli paper , soyabean , fresh VEGE
13.Paksa dlm hati zikir / baca ayat2 murah rezeki / ayat qursy
14.Kemas satu rumah / dapur bagai nak gila. Baby SURI kuat MENYELONGKAR !!
15.Sembang dgn PATHI (india) umur 80 thn n 90 tahun depan rumah.( TERPAKSA he he he )
16.Sembang lg kat pasar dgn kakak jual sayur
17.Sembang dgn jiran2 bwh rumah masa nk pegi n balik pasar. ( Amik hati jiran)
18.Patuh pada pesanan MAK ..jaga ANAS , jgn marah ANAS , ckp elok2 dgn ANAS
19.Tlg basuh baju ANAS , bg dia tumpang tidur kat rumah , makan , mandi.
20.
21.
22.
23.
24.

YA ALLAH jgnlah kau bg aku MENGELUH ,MENGUNGKIT , MENGAMUK , dan apa2lah yg akan menyebabkan aku BERDOSA.
Kuatkanlah hatiku , jauhkanlah aku dari sifat KEJI pada semua MANUSIA dimuka bumi ini.TErutama insan2 yg aku MESTI hormati dan sanjungi.
YA ALLAH , sesungguhnya engkau MAHA MENGETAHUI apa yg aku tanggung.

YA ALLAH kuatkan aku kuatkan aku kuatkan aku! jauhkan aku dari kesakitan dengan penyakit yg aku tanggung ini. Naikkan martabat ku dengan segala pengorbanan ini sehingga ke akhir nafas ku. Amin

1 comment:

zino said...

banyak nya urusan hehe.. apabila segala yg di lakukan kerana allah.. semuanya akan jadi ibadat.. inshaAllah..