26 August, 2008

safety and health week ~ ASTRO




semalam sampai khamis minggu aku membizikan diri. meninggalkan anak2 dengan Bibik. pertama kali aku keluar lepas subuh dan balik dekat maghrib. aku join projek jemputan ASTRO kat 3 cawangan ASTRO. Kat Astro HQ Technology Park , Wisma Penyayang Sri Kembangan & Wisma Ali Bawal PJ. 

so sempena dgn tajuk , aku & Chik HazsDelight.blogspot.com buat jualan Healthy Salad , Assorted Sandwiches , Wholemeal Bread dan Cookies. Sales semalam dapatlah RM200 dari pukul 10-5pm.Letih tul....lepak plak dalam cafetaria. Aku asyik makan jer. Al maklum laa....cafetaria tpt lepak artis !!! makanan semua sedap sedap giler. aku plak yg berabis duit asyik nak makan jer. 

hari ni dapatlah rm505.00. Kencang seyy!! Laku plak semua salad bodoh yg aku buat. Puashati laa bisnes hari ni. Cookies pun byk laku. Semalam dorang rasa jer. hari ni dah tau sedap so ramai yg beli. Kena pulak hari ni staff astro semua dapat gaji. ATM machine pun sebelah table we all. he he he . Aku racun ramai staff ASTRO suh beli beskot bebanyak.

Esok kat Wisma Penyayang. berdebar2 betul aku. sure ramai yg cam muker aku. kat HQ tadi pun sama. Esok sure aku dapat jumpa officer astro yg handle masa aku menang Astro Jemputan Umrah. nak racun dorang jugak suh beli beskot. bukan utk simpan raya. utk makan sekarang depan TV ...hahahaha

Esok aku tambah menu. Ada jual mushroom soup. Murah jer RM2.00. Carrot CupCakes pun si Chik nak bake lagi malam ni. Dapat rm500 sehari pun syukur alhamdulillah. Sewa tak ada. Modal buat barang makanan & petrol je. Untung banyak gak tuh.

AyoOoOyoO..sudah pukul 10pm. Nak titun ..esok pagi sebelum subuh dah kena bangun. Tapi tak payah masak, sebab Bibik yg Chik bg ni..pandai giler masak & sedapPPp ! 

2 comments:

Anonymous said...

patut la lama menyepikan diri. biskut aku ko x nk tlg promote ke? huhu

Abahnajwa said...

Wahh..bestnya mummy..bestnyaa