24 October, 2008

asam pedas ikan cencaru


tekak sakit. batuk sepanjang malam! aku demam....badan panas sejuk. Anak2 semua dah bwk g klinik. Aku...hehehehe! aku yg degil tak mo jumpa doktor. Sebab apa ? Sebab aku tak mo dengar benda2 yg aku benci nak dengar. Anak2 yg deman dah ok dengan antibiotik. Aku masih bertahan. Injek lebih sket insulin!! 

Tapi walaupun demam, org cakap selera makan sure tertutup. Tapi aku sebaliknya.Hari ni tekak nak makan asam pedas + ikan cencaru + bendi + tomato + nenas muda. Sedap giler weh ! Daun kesum pulak comel2 dan muda jelita. Aku suka beli daun kesum yg comel2. Bunga kantan tak der. Itu pun asam pedas aku dah penuh sampah sarap. Anak2 makan isi ikan yg gebus!! hehehe!

ChefFarid balik ..membebel sebab kesian anak tak boleh makan kuah.Kepedasan. Terpaksa makan isi ikan dgn kicap jer. Oraitttt...esok mummy masak Singgang jer. 

Ok...jom lepak facebook!! 

4 comments:

Mr Fariz said...

mak aih.. awal gle masak? nk tmpg makan bleh?

vimmiyasmin said...

mr fariz
huarkssssssssss....!!!!

Anonymous said...

kak mimi, awat tak boh chat box, senang sket nak tinggal mesej kt situ...

yong kamariah@camy

Superb GURU BaniHassim said...

huhu..selera makan membuak2 ye kak...
???