25 November, 2008

im back !







syukur alhamdulillah ...

7 hari aku bercuti dari berblogging. mmg aku elak nak mengadap pc. hati mmg meronta2 nak baca blog2 yg wajib aku lepak hari2. Mmg sekarang aku semakin sibuk dari pagi sampai pikul 2pm. Rezeki datang bertimpa2 pulak. Ada order 50 bungkus Set Nasi Lunch untuk staff2 cleaner Convex KLCC. 30 Bungkus untuk Plaza Berjaya. Setiap hari mulai minggu ni kerja aku makin bertambah.

Syukur pada ALLAH ...Chik HazsDelight pinjamkan aku MAID dia sorang untuk 2 minggu.MAID ni majikan dia bercuti 2 minggu g Australia.So dia kena laa balik rumah ejen.So dari menyemakkan rumah si Chik, dapatlah aku bantuan dari seorang MAID yg bercuti secara percuma.

Disaat2 aku dapat job Nasi Lunch ni....si kenit pulak kena FEBRILE FIT!! Lahaii lahaiiii ......
So aku berkampung kat Hospital Ampang dari Selasa - Ahad. Syiok OoOOOO bercuti dok Hospital Ampang Pandan Mewah KL. Makan sedap!! Ha ha ha ! Org lain asyik komplen makan tak sedap! Aku bersyukur dengan rezeki yg aku dapat hari2 kat sana. Makan 6kali sehari.Kenyang dan menggemukkan betul. Wad Suri 4 orang jer and aircond 24 jam!! BEst Best!
Alhamdulillah Suri dah OK. So aku back home dah sibuk memasak. Masa anak kat spital , ChefFarid terpaksalah bercuti. So clear lah sesikit annual leave dia.

TQ to MAK sebab dok rumah sampai Sabtu dan tolong masak untuk Set Lunch yg org order tuh. TQ to Chik HazsDelight untuk bantuan MAID. TQ to semua doktor yg rawat anak aku Suri. TQ to all the nurses yg baik2 and bersih cekap amanah. TQ to mu ChefFarid and semua anak2. Sayang semua!!

1 comment:

Zareda Norman said...

Alhamdullillah rezeki anak anak..