22 December, 2008

bengang giler tapi tak giler!!

sepatutnya cheffarid last week bercuti seminggu. dan hari ni sepatutnya baru masuk kerja. aku bengang sampai sakit perut cirit birit!! grRrRRrR !! tetiba khamis last week kena masuk kerja emergency! dari Ipoh kelam kabut lepas subuh balik KL. Kena balik KL jugak sebab ada VVIP nak mencekik mentakedarah kat coffe house hotel.

Yg buat aku lagi BENGANG NAK MATI .....cuti yg akan datang hujung bulan 31/12. Mana tak aku rasa nak mengamuk! Rasa nak tendang2 almari tendang periuk nak tumbuk2 dinding. Aku mengamuk bukan sebab aku nak berkepit 24 jam ngan laki aku.Bukan jugak aku nak dia amik turn jaga anak dia or anak paksa dia tolong aku lipat kain or nak suh dia plak masak kat umah.

TETAPI

uwaAaaAaaAaaAuUuUWwwaAAaAAaa

baju2 sekolah anak2
kasut sekolah
buku2 sekolah

SEMUA TAK BELI LAGI!!!!

aku ni dah laaa ada LESEN keta dah 18 tahun TAPI aku mmg SERAM nak bawak keta MANUAL!!
so hari ni walaupun aku masih demam dan sakit perot , dan sebabkan SAKIT HATI aku pada laki aku yg DEDIKASI giler sangat tuh.
aku nak bawak anak2 dara aku yg ber4 tuh semua g jenjalan carik sendiri barang2 nak sekolah.
BENGANG sungguh HATI dan PERASAAN aku hari ni.
Dah laa dia g keja awal sejam walaupun dari rumah 10 minit jer..balik plak tunggu sampai function habis.
Ni yg aku nak mengeluh ni ....opsssssssssss....sabar sabar !!! PAHALA banyak dok rumah!!!

Anak2 dah siap...aktiviti akan bermula sebentar lagi. Shopping2 kaum HAWA !!

4 comments:

HUSSAIN BIN TAHIR said...

akak ni kakak anas ke..kalau salah orang minta maaf ye..

benludin said...

naik bas ler...:)

p/s:petua mertua (kurma cuka) di blog wa...

vimmiyasmin said...

Mr Hussain

Yaaa! Saya kakak kepada Anas Effendy. Salammsss.

Mr Ben
Oraittt Bro. Tenkiuus
Tak naik bas, jalan kaki jer.
Depan rumah banyak kedai!

HUSSAIN BIN TAHIR said...

..saya masih ingat kt akak

yang minta saya masukkan video anas dalam you tube..

akak apa khabar?

anas macam mana akak?