21 December, 2008

rewang 3 hari kenduri sehari insulin 40 unit!!!



fuhhhhhhhhhhhhh
makan sampai pengsan
3 hari ada rewang kat kenduri kahwin jiran
makan tak renti renti
sedap sedap pulak tuh tuan rumah sediakan makanan untuk yg bantu rewang
aku sampai nak pengsan sebab terlebih gula
demam teruk malam tadi
aku injek insulin 40 unit
makan panadol 2 biji
lega terus
tapi tadi masa kenduri aku tak boleh lagi nak makan apa2

sedap betoi lauk pauk kenduri kali ni
ada ayam golek wehhh!!!!
siap mesin golek ayam canggih bertutup
tak macam yg kat pasar ramadhan tuh . terbuka dan kena mcm2 kuman dan habuk

kerokeh pun best
jemputan 2 ribu orang!!!
siap ada RELA lagik

ada 2 kenduri hari ni kat area umah aku
aku minum and amik goodies bag jer
salam salam sedekah rm merah sekeping kat tuan rumah
dua kenduri so bg ala kadar jer lahh

last last sekarang nih perut aku kelaparan
suruh Ain g beli Kuey Teow Ladna n MeeHoon Hailam
nak tunggu berkat...segan wehh
sebab hari ni aku tolong dah separuh hari
cecepat balik sebab nak injek insulin
dah rasa nak pitam masa tolong packing berkat tadi

sekarang aku laparrr laparrr laparrr
terkenang kenang ayam golek !!!

ramai betul manusia kat bawah rumah aku!!

3 comments:

Leyla Shuri said...

semoga v yasmin terus sihat,
kena kuatkan semangat untuk sihat dlm kekayaan itu.

VimmiYasmin said...

dear kak lela

TQ so much! doakan saya sihat dan panjang umur sampai anak2 boleh berdikari dan saya boleh tinggalkan semua dengan tenang. sakit ini mmg amat sakit!!

aNIe said...

Vimmi...take care...semoga vimmi akan sihat selalu...Insyaallah...