04 December, 2008

lady in red !!

6 comments:

benludin said...

elok-elok.Tanah runtuh byk la ni..hehe

tq krn meng-link my blog into urs..:)

Ridzwan Bakar said...

Assalamualaikum,
Susah nak dapat gambar klasik begini. Walaupun cuma gambar, banyak cerita di sebaliknya.

TQ.

xiiinam751 said...

ckLah tak rajin nak 'scroll' sampai ke bawah...patutlah selama ini tak dpt baca....nampak kosong je. Rupanya kat bawah!!!!!!!!
Kenalah luang masa untuk baca n3 yg lepas-lepas!!!

Err..kereta tu macam kereta aruah pakcik ckLah dulu-dulu!

vimmiyasmin said...

hahahahaha
dah takder kot tanah yg ada potensi nak runtuh tuh.Ni gambo kat tepi Jerantut Ferry.Kereta arwah abah siap ada spot light lagik.
Adusss..rindu kat abah!

Zareda Norman said...

nostalgiknya gambar macam ni kan..

zar masih simpan lagi gambar zar waktu umur 11 bulan.. very the nostalgia..

masak lemak daging dengan belimbing tu.. alahaiiiii

benludin said...

huh?
olang jelantut maaa...demeh lahir disana ke..?