04 December, 2008

wardina oh wardina ...mummy rindu sesangat!





dah 4 hari aku kerinduan. rindu yg amat mendalam pada buahhati pengarang jantung.

aku rindu giler pada wardina. aku peluk2 bantal2 dia.aku cium2 baju2 dia yg dah siap basuh masa nak lipat. gambar2 wardina pulak tak henti2 kena cium ngan adik2 yg kecik2 ni. sebenarnya satu rumah merasai ketiadaan wardina. Jiran2 pun asyik tanya naper umah aku senyap jer. Selalunya mmg suara wardina lah yg terkuat sekali kat blok aku ni.

kredit henpon aku dah tiap2 hari reload. sehari 3-4 kali aku call wardina.sampai naik bosan wardina nak sembang dengan aku.hahahahahaha!
nak wat camner...aku jarang berpisah dengan anak2 sejak aku dok rumah sepenuh masa ni. ini kali pertama aku hantar wardina balik kampung. wardina dok umah mak aku 2 hari jer.semalam adik beradik cheffarid dah amik dia bawak g sg siput.
hari ni aku dengar citer , anak aku makan nasi bawah pokok rambutan.siap main lari2 keliling rumah sampai lenjun mandi peluh.

gumbira sungguh anak aku dok rumah yg luas dan ada kawasan.yerlah umah aku flat tingkat 4.pastuh mmg jarang sekali aku bagi anak2 aku main bebas bergumbira luar rumah.

aku terpaksa tahan perasaan rindu aku ni sekejap. aku tau anak2 aku suka dapat balik kg dan berlari bebas sepanjang masa selagi tak letih. cuti hujung tahun jerlah peluang yg ada. nak harapkan aku selalu balik kg ...mungkin tidak. aku tak pernah tinggalkan cheffarid kalo dia terpaksa bekerja walauapun aku ada peluang nak blik kg dan bergumbira jugak.

adussss...lambatnya lagi wardina nak balik KL. 16/12 baru balik sebab pak mentua aku balik dari mekah al mukaramah.

mummy rindu sayang!

3 comments:

xiiinam751 said...

Memang,masa berjauhan dengan anak begini, bisa membuat kan ibu naik meroyan......lepas raya haji ni, nak hantar semua anak ckLah ke kem Motivasi...tak taulah ckLah boleh tahan ke tak berjauhan ....

Zareda Norman said...

sedapnya nama Wardina.. orangnya pun comel lote..

Kak Piah said...

ememem.. sama la.. saya pon x bleh pisah ngan anak.. tak sanggop rasanya... tp kesian gak kt bebudak.. diorang mmng suker bekawan berlarian bebas nih.. tak per la.. sabar2 je la...