15 December, 2008

tempat lepak aku !!


huhuhu
inilah tempat lepak aku sambil2 jaga anak / basuh kain / masak !!
pc aku mmg on dari lepas subuh sampailah malam
bil letrik bulan ni rm 64.90
cecepat aku sorok dari pandangan mata cheffarid
gegegegegge

tapi nak buat camner?
ini jerlah hiburan aku
aku mmg giler surfing dari 1996 sampailah sekarang
masa keje Ayamas / King Pie aku STOPPED kejap
sebab mmg aku terpaksa concentrate keje
dedulu aku keja opis 1995 - 2000 aku lepak badak

sekarang dah dok umah!!!!!!!!
wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
best giler siot
24 jam aku bleh surfing
tapi ada batas2 sawah padi bendang!!

hihihiihihihihihihihihi!
anak dah 4!!
solat mesti tak boleh LEWAT !!!
kui kui kui

tapikannnnnnnnnn
letih oOOoOOOOOo

BEREBUT PC ngan ANAK2!!!!!!!!!

8 comments:

@LiYaNNuaR said...

wow... very2 wonderpettt... wonderpettt... ngeh ngeh ngeh... cayokkk kak... cayokkk...

Neeza Shahril said...

mungkin boleh tambah lagi 1 pc kot vimmy ;)

zareda said...

berebut pc dengan anak yang tak tahan tu.. memang kena beli 1 pc lain kot.. hehehhe

LNSarah said...

Sarah setuju jika semua house wife dapat laptop satu dan elaun untuk tenet dn bil elektrik..macamana? bagus apa surfing..banyak knowledge.

vimmiyasmin said...

hahhahahhahaaha
bestnya dapat kengkawan blog yg satu kepala!!!!
ngeh ngeh ngeh
cayang U all !!!!!

zany said...

betul tu ramai surirumah berinternet sekarang, lebih handal dari kami yang bekerja ni

zany said...

betul tu ramai surirumah berinternet sekarang, lebih handal dari kami yang bekerja ni

xiiinam751 said...

Suri rumah yang 'vogue' ICT...

Untuk tidak berebut lagi dengan anak...saya bagi mereka ambil alih PC saya yang besar gedabak tu....tapi....sekarang berebut modem broadband lah pula!