18 December, 2008

welcome back PAPA~ Haji Mustafha









Papa mertua aku dah selamat balik. Alhamdulillah. Nampak dia amat gumbira. Anak2 pun gumbira. Dapat makan kurma berkilo2 dan berbagai2 gred.

Aku n famili hantar papa terus balik rumah Sg Siput Utara. Letih wehhhhhhhh! Flight sampai pukul 2.40am , terus direct masuk highway tanpa henti2 dah. Lepas asar ada doa selamat pulak. Pagi tadi aku dah balik KL sebab cheffarid nak keja kol 11am. Hari ni aku tido bagai nak rak!

ermmmm....semalam masa adik ipar nak cuci baju2 papa dia ....terjumpa baju kurung kedah arwah mama dalam beg papa. Rupanya PAPA masih menrindui MAMA. Dia bawak sehelai baju mama buat pengubat rindu ke tanah
suci mekah. Cerita papa , dia rasa mcm arwah mama ada je ngan dia masa dia jenjalan kat sana. Lahaiiiii.....sedih plak rasanya.

Penin dah ni ...sambung malam plak!

9 comments:

Zareda Norman said...

Alhamdullillah dah selamat pulang yer.. zar pulak menanti pulang abang ngah dan kak ngah zar..

Luth Textile said...

syok la..
bagusla..alhamdulillah papa u selamat pegi/balik...

dah jadi 'haji' la eh?

Chekgu BaniHassim said...

syahdunye bace bile bapak mertua akak bawak skali baju arwah... :(
Kasih suami...

Neeza Shahril said...

alamak! neeza pun tumpang nanges lah pulak..
Alhamdulillah.. selamat semuanya..

JahRera said...

salam v yasmin,

wah, baru k lela perasan blog ini dah kembali aktif. dulu hari2 k lela jenguk, sampai berhari2 dan bertahun2 tak updet!
Ingat tak dulu k lela buatkan blog warna merah tu lepas lalu tuannya masuk kerja ayam mas dan seterus hilang!
Apa2 pun harapnya sekarang jgnlah hilang lagi, insyaAllah.

vimmiyasmin said...

salam all

PAPA mertua saya ni mmg masih dalam kerinduan yg amat sangat pada arwah isterinya. kat rumah ...baju masih ditempat biasa.Tidak berubah.Segala2nya masih disitu. Bertuah rasanya dapat suami seperti itu kan!!!

Kak Lela
Yerlah KakLela. Akak org yg banyak membantu saya dengan blog! Sekarang dah duduk rumah, makin ligatlah dok depan PC.Blog Kak Lela blog wajib lawat tau!!

pB said...

alhamdulillah

aNIe said...

Salam Vimmy...alhamdulillah papa dah selamat pulang...

Ayat terakhir vimmy tu buat airmata akak bergenang...terasa macam bapak akak pulak...biarpun arwah mak dah lama takde...dah berbelas tahun tapi terasa rindu pada arwah...begitu kuat kasih sayang orang dulu2.

LNSarah said...

Hmm..sarah pun sedih gak..mungkin mereka nak pergi berdua kan..