12 March, 2009

kek chawan 4ribu













ini projek kek chawan 4 ribu bijik. Ordering dari organiser Maulidur Rasul Dataran Merdeka. last minit plak tuh. So ..KELAM lah sekejap Chik membuatnya. Buat segala kerja dalam masa 24 jam. Yg bestnya , kita tak letak harga , dorang yg bagi harga. Bestkan!!

Buat pun kat bawah rumah jer , bergilir gilirlah semua bibik bibik duduk baring berdiri sepanjang 24 jam tuh. Sehari rehat , pastuh abwak Bibik bibik g Bagan Lalang merehatkan diri.

So hasil dari jualan ini ...selain dari TANGAN KANAN MEMBERI TANGAN KIRI TAK TAU ...bolehlah kita Bali ke Bandung ke Langkawi ke !! Jom jom kita g jenjalan!

hahahahahaaha!

14 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

wahhh kaya....kaya...nak cupcake sebijik hehe

NJ@goboklama said...

yeayyy! Tapi jgn lupa simpan utk zaman gawat nih. (sebenarnya nk gi jenjalan ke BKK gak esok,hihi..)

zareda said...

betul tu vimmy.. jalan jalan carik makan .. jangan lupa simpan sikit untuk masa mendatang ...

tengok cupcakes tu pun dah geram you!

mama mya said...

fuyoo besar-besaran projek :)

Kak Nora said...

Vimmy,
Rezeki, rezeki, syukur. Boleh lah enjoy lepas ni.

sya said...

Rezeki tu.. kalau kak sya tak terbuat punya

Uncle said...

Dear Vy.

Looks good. Taste mesti marvellous....

Uncle

Neeza Shahril said...

4000??? nak buat 4 biji pun tak terbuat lagi.. ni pulak 4000..
tahniah la vimmy.. buat sampai jaya..
nak gi mana vacation? jom la datang jubail heheh..

Chekgu BaniHassim said...

masyuk la tu...
mintak sikit...haha

dilaOHdila said...

wow tokey cupcake
moga tambah maju'
satu business yang baik, ku doakan terus berjaya

aNIe said...

Ayoyo!! 4000 bijik...rezeki...rezeki...alhamdulillah...

zino said...

banyak tu.. tahniah... banyak le masyukkk ..

jentAYU said...

wah..kak vy, murahnye rezeki....alhamdulillah..syukur..syukur..
mesti air tangan kak vy ni sodap!!!! :D

Lily.Lulu said...

4 ribu ??? banyak gilerrrrrrrrr

syukur alhamdulillah project masyukkk ye kak

boleh la gi jejalan !!
;)