28 April, 2009

GANJA ~ Nasi Ganja Wanggey Ipoh daaaaaaaaa!







uwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
rindunyer !!
nak makan Nasi Ganja Wanggey Jln Yang Kalsom Ipoh Perak
depan stesyen bas nak g Tg Rambutan
waduhhh waduhhhhhh
mmg giler berGANJA dibuatnya Nasi Mamak ni!
hari hari rasa nak balun!

ini juga adalah port utk PELAMPAU yg MELAMPAU tak poser sepanjang bulan poser.
aku rasa dorang dah siap tapau , pastuh pembeli amik ikut pintu belakang.
nampak tak banyak motor kat sebelah kedai tuh?
selalunya dorang renti dalam 1-2 minit jer
dapat nasik terus VroOoomMMmmM secepat yg mungkin
wehh Wehhhh...aku tak pernah laa buat
tapi aku tau laaaa sebab selalu dok usha !!
kekekekekkekekekekkekek
rasanya dekat jer ngan balai polis pekan lama.
pejabat agama jer letih.
mana larat sepanjang bulan poser nak usha kat satu tempat tuh jer hari hari.

apa apa pun
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
aku nak balik Ipoh!

gua tengah MAKAN HATI
sebab adik gua si Suraya balik Ipoh semalam
dan dia sedang dengan nikmatnya menikmati....
HollyWood Corner canning Garden Ipoh

dan mungkin gak

g tapau (sbb mak takder kat umah, g tido Kuale)
NASI GANJA WANGGEY IPOH !!!!!!!!!!!!!!!!

*foto credit to KintaKid Ipoh

7 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

mengimbau kenangan silam...

Ajzie said...

apa punya nama da.. tp ramai nya org beratur nak beli.........

Zareda Norman said...

vimmy
jom balik tepen minggu ni.. yahuuu

kat ipoh pun ada nasi lemak ayam kampung yang tersohor tu, boleh try belut goreng pedas dia.. yummmiiii

June said...

Uirghhh.. terliur la pulak tgk lauk pauk mamak neh..

DatinDiaries said...

bila nak jumpa ni..anak2 pun ada skali nih....nanti calling2 ye

zino said...

tak mabuk ke? hehe

Lily.Lulu said...

wowww
best giler kak oi tengok lauk2 tu
adoiiii
lapo perot !!!