22 April, 2009

nenek saper?

hari ni ada unsur unsur kelucahan sedikit.
aku jarang nak bukak email yg mengarut ngarut camni.
tapi gambar ni buat aku gelak sensorang.






18 comments:

Kak Nora said...

Ish, ish, ish, eeeeeeee geli geman..so daring punya nenek. Cucu happy nampaknya!

benludin said...

fewitttttttttttttttt!!

MULAN said...

huwa ha ha.. dasat sesungguhnya.. menten la konon.. tak sedar kulit dah berlipat2..

Mak Su said...

ahaks! kah kah kah, sohih.. kelakar. dia buat confident jer ek.

Shifu67 said...

ni mesti bekas model kalender tahun 50an... hehehe

Neeza Shahril said...

macam ada skru tercabut je nenek tu vimmy..
ish ish..
segan lak tengok ;)

aNIe said...

Vimmy...dulu akak dah dpt gambar ni...lerrr....nenek ni perasan seksilah...tu yang dia pakai bikini tu...

kakpah said...

aduyai.... sebab tu lah islam itu cantik. Sepatutnya nenek macam ni dh duduk kat tikar sembahyang je dah nunggu hari.

pB said...

nak gelak pun ada

nak nangis pun ada

TokNabe said...

Ramai jugak peminat dia tu...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nenek vogue!!

DatinDiaries said...

hhehehee...mantain tu......

hebat...hebat

Mr Fariz said...

zaman dia dlu x fesyen cenggitu kot?
lg satu myb skrg ni musim panas.. paham2 je ler...

zailamohamad said...

kelakar ader..geli pon ader..
jom ke blog zaila..da kempen "makan masakan sendiri"..hadiah menarik bagi pemenang!!!

mother of two said...

mengancam habisss sampai tak lalu nak makan:)~

zino said...

kasi can la kat nenek tu.... jangan gelak tak baik hehe oops...

ReeN said...

ish3...nenek nenek!!

Lily.Lulu said...

tak boleh blah laaa nenek tu
:P