04 May, 2009

misai kucing


minggu ini ialah minggu yg amat memeritkan
akhirnya tarih yg dinanti nanti tiba juga
lagi 3 hari aku nak kena g menderma darah
anto darah untuk biasa laaaa

org banyak penyakit!

so

misai kucing diatas ialah sejenis bahan yg amat berguna untuk aku
disaat saat terakhir ini
aku begitu mengharapkan keajaiban akan berlaku

kencing ku tidak semanis mana
darah darah ku bersih dari
segala jin jin kencing manis
so seminggu lagi lepas derma darah
aku tak ler
kena lecture ngan doktor doktor
yg berwibawa kat spital tuh

pastuh
tak payah jumpa
pakar sakit jiwa
pakar diet pakar jantung pakar buah pinggang pakar hati pakar mata

jumpa pakar perbidanan aku sukerr!!
sebab aku nak suruh pakar perbidanan tuh
bukak semula IKATAN yg dia dah ikat dulu 2007
aku nak ngandong lagik !!!!!!!!!!!

oh yer
aku tengah gigih setiap hari
menelan air TEH MISAI KUCING
yg dihadiahkan oleh kawan baik aku si Chik
demi kebersihan gula dalamdarah dan kencing ku yg manis ini!

10 comments:

cybermummy said...

salam cik vimmin..
teh misai kucing ni bagus untuk org ada kencing manis ke...

vy said...

salam cybermummy

cuba google
byk yg suggest
tuh yg belasah jugak tuh
dah terdesak ni
hehehe

benludin said...

keh tanam dalam pasu je pokok misai kucing nih..

kalau kehabisan stok keh kejo mana2 kucing kat tepi jalan tu

vy said...

Ben

bedooh le tuh
hahahahaha!

patot Lepih mcm dah pupus je kucen kucen !!
hahaha

zino said...

semuga mendapat ubat yg mujarap... lagi satu pucuk betik pun elok utk kencing manis tapi kalau tahan rasanya lah..

Zareda Norman said...

vimmy

ubat kencing manis ni kena makan benda pahit pahit. Blend peria dan minum pun ok. tapi rasanya Nauzubillah...

Hati hati amik herba yang dah diproses ni. Belum ada saintifik proven.

Kujie said...

kat rumah ade tanam pokok ni


apa ubat tekanan darah rendah ye..susah lah....badan je beso tapi sikit2 pengsan...sikit2 pening pala...

aNIe said...

Semoga datok nenek jin kencing manis dlm darah vimmy tu akan pergi kerana takutkan misai kucing tu...hehehe

Vimmy take care...jaga kesihatan...semoga semuanya baik2 aje nanti...

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

misai kucen...?ooo...aku dah tau..

DatinDiaries said...

apa2 pun saya doakan anda cepat sihat ye...