01 October, 2009

ANAS @ PUSPEN SG BESI KL

29/09/09 @ PUSPEN

malam kelmarin sehingga sekarang rumah aku penuh ngan org org tersayang
yg tak kisah dengan kekecilan umah aku
kebisingan anak anak aku
kesemakan bilik aku!

MAK datang setelah sekian lama bertapa jer kat Ipoh
sebab Anas ada .....
skrg bleh merayau sebab ANAS kat PUSPEN

MAK NGAH n MOYANG dari Kuantan pun bertandang
cuti cuti makan minum tido kat umah aku
sambil sambil menyerahkan segala duit yg ada untuk aku n anak anak
hua hua hua !!

3 WARGA EMAS kat umah aku
layanan mmg 1st class
aku masak setiap masa
lepas kenyang dorang tido !!!
kekekekekeke

opsssssssssssssssssssssss
terlebey sudaaaaaaaaaaaa

citer pasal ANAS
smlm g melawat Anas
yg sudah GEMOK itu!!
hantar laa kuih raya 6 bekas
patin tempoyak 2 ketul , jap tuh jugak dia bedal dgn lahapnya!
lepat pisang 10 ketul

aku n cheffarid n warga emas
melantak 3 bungkus nasi kerabu sambil tunggu Anas keluar kelas
KELAS KESEDARAN DIRI ...BERTAUBATLAH
gamaknya!

ANAS muncul dengan gaya aksi persis PEGAWAI BANK
kemeja putih lusuh..(x tau pinjam sapa nyer )
kasut hitam licin (pjm pegawai ADDK punya agakya!)

mengekek ngekek aku GELAKkan si ANAS
dia pun TERSENGIH SENGIH MANJA MENGADER
adengan tangisan terjadik kejap
besa laaaaaaaaaaaa
aku jer tak syahdu

MAK nangis peluk ANAS
MAK NGAH nangis peluk ANAS
aku geli kena cium pipi dengan ANAS !!!
chefFarid jadi kuli g beli AIR MILO AIS KAW untuk ANAS
permintaan istimewa !

ada lagi permintaan
suh belikan kemeja putih

berita TERBAIK dari ANAS
dia nak tulis kisah hidup dia
AKU n DADAH ...Ini lah KISAH ku !!

hehehehehhehhe!

2 comments:

Uncle said...

Let's look from the positive side, give full support to him, whatever it takes....

hani@debumelukut said...

we make our mistakes..
to err is human to forgive is divine.