02 October, 2009

LEMANG oh LEMANG




uishhhhhhhhhhhhhhh


LEMANG mmg sedap weh !

tapi aku tak makan LEMANG yg ada KERAK

tak sodap

LEMANG yg aku makan ialah LEMANG yg baru masak

tak pun yg sejuk tapi LEMAK dan LEMBUT

aku mmg makan LEMANG yg bahagian KEPALA sahaja


oh yer

naper yer

bila aku dah sound makcik makcik cakap nak LEMANG bhg KEPALA

yg amat sedap

yg mmg marvellous tuh

tetiba jer

termasuklah ustazah aku

akan gelak mengekek ngekek


tetiba jer citer LEMANG jadi LUCAH ?

kenapa laaaaaaaaaa weh


mmg KOLESTEROL aku mencanak

sebab KEPALA LEMANG

yg berlemak dan tersangat sedap itu

sering menggangu tidur ku !!


aku mmg suke makan KEPALA LEMANG PANAS !



4 comments:

aliadijamina said...

hehehhe...kak min, pastu jenuh ler makan ubat ek.

Zareda Norman said...

zar pun nak tergelak..

zar suka lemang perak.. harum bau buluh, lemang pahang tak bes.. sekejap je dok dalam buluh tu

benludin said...

lemang budu sedap

chekgu Bani Hassim said...

lemang tang atas sekali tu, mmg lemak giler...

erm, pulut tu kak...
ingat2 sket yeaa??
hehe