29 October, 2009

Nur Wardhia Suri Qistina


ini anak aku yg paling kecik
anak yg terakhir
tiada anak lagi selepas ini
kompom kompom
aku sudah di KASI
hehehehehe

si kecik ni skrg dah pandai membebel
dah pandai lipat kain
dah pandai manja manja mengada ngada
dah tak takut kat orang
dah pandai merajuk ...lari belakang pintu !

ini gambo masa raya tahun ni
kat kubur arwah abah
mmg masa g lepak kubur abah raya ari tuh
anak anak aku asyik posing tangkap gambo jer
sambil sambil sembang ngan ARWAH AKI

al fatihah untuk my ABAH

5 comments:

DatinDiaries said...

salam..

weh..dah besar...cepatnya anak2 ni membesar ye...dah lama tak jumpa u all nih.....wardina sihat ke..

aNIe said...

Dah besar dah sikecik tu vimmy....ingat lagik masa jumpa akak dulu dia kecik lagi...

Vimmi...bila kita nak jumpa lagik...

Kak Nora said...

Salam VY,
Comel memang comel. Nama pun comel. Macam mana dapat ilham nama anak-anak vimmy? Sila beritahu cikgu.

zino said...

comel anak dara tu..

juk said...

Salam ziarah. Blog anda sgt menarik. Jemputlah dtg ke blog saya pula. Jom kita saling jadi follower? Buat MOU, OK? Thanks.
Zuki
(zukidin.blogspot.com)