26 April, 2011

Sungai Congkak Batu 20 Ulu Langat

meroyan
hahahhahahahaha
6 minggu berturut2 setiap ahad
aku bwk anak anak seharian dok kat sini
nasi 2kg keli 3kg
kambing hotdog maggi telur roti ..sardin
air berlambak2

ntah naper
aku n cheffarid rasa bahagia n gembira kat sini
relaks abis weh...duit abis tak per ...cari lagi lain kali ..hehehe
sambil main masak2 sambil mandi2 sambil baring2
PakMat tukang kebun pun dah rapat dgn aku n seisi keluarga

ramai yg ikut
jiran2 adik adik
aku yg PAKSA !!!!!!!
hahahahhahaha

dah jemu dok KL
dari 1991 aku dok ShahAlam ..pindah KL
jemu yg anat sangat
anak anak pun sama pulak
dah tak tau mana nak lepak

minggu ni 1 mei MUNGKIN KAH ???
jom jom
call aku
MAKAN sampai LEBAM aku tanggung !!!!




wardina merayap dlam air . x reti berenang


aksi terapung la kekononnya


my SURI


dato din pun kena paksa masak dalam hujan



anak anak dara 





best banget ! 











durian o durian

















call PakMat kalo nak sewa
ada tandas bersih
ada surau
ada pondok nak tidur 
ada tempat BBQ 
ada kerusi meja bleh sewa
ada gerai makan depan pondok kalo tak cukup makanan
mmg BEST sesangat weh

4 comments:

Kak Nora said...

Vimmy,
Cikgu pernah ke Sungai Congkak tahun lalu atas jemputan. Ramai sungguh umat berkelah. Airnya pun sejuk dan cantik pula. Yelah orang KL, beralih angin ke tepi sungai.

hani@debumelukut said...

mula2 tgok foto wardina tadi terkejut jugak akak ni..
Cuba vimmy tengok foto anak akak yg bernama Anis kat blog akak tu..hampir serupa kan?
Yang tak sama nya hanya lah, Anis kaki berenang..

Isha Shiri said...

Your country is handsome and abundant. Gd blessing upon your family.

yuliang11 said...

memang best lar sungai congkak ni

sg sungai congkak resort