29 April, 2011

tangan kanan

tadi aku nangis
sakit sangat pergelangan tangan kanan aku minggu ni
rasa nak putus
dah penat g spital dedulu
letak wayar letak plat panas
eksais lebih2 tak boleh
tersentuh tak boleh
kerja kasar kasar tak boleh
malam malam tidur dengan sopan santun
satu rumah dah tau..jauhkan diri dari tangan kanan aku

tadi aku nangis sebab
nak bukak tin susu cair tak bleh
catering semua aku bg dessert dadih
pastuh nak buat tadi tak lepas sbb tak boleh bukak tin susu

pastuh nangis lagi
gurau gurau ngan si Waheeda
dia tertolak tangan kanan aku
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aku nangis sampai terlelap kejap
magik!!

ntahlah
ubat dah bertan tan aku telan
insulin dah berbotol botol
diet makan sampai aku KERING la
dari 85 kg tinggal 52kg
mmg magik
MAGIK sbb aku degil
so padan la muker aku sekarang


REDHA ker
mesti laaaaaaaaaaaaaaa.....


2 comments:

Mulan said...

jaga diri vimmy... makan obat tu tau..

zino said...

redha dan sabar...