01 May, 2011

pesta buku 2011 @ pwtc KL

sesak padat panas
traffic jammed , lrt penuh sampai kena tutup
lapar..makanan mahal
longlai
tak dpt peluang beli buku

itu luahan hati aku
mmg kalo pegi pesta buku sabtu ahad
dan minggu terakhir
itulah jadinya

apa yg aku dapat ?
hanya buku dari Dr Ridzwan / Prof MKI dan Puan Roza
yg lain tak boleh nak tinjau
terlalu sesak

9.00am aku dari rumah tumpang ChefFarid
9.30am makan dulu walaupun mahal
pejam mata jer bayor
11.10 masuk dewan Tun Ismail jumpa Dr Ridzwan amik buku n dapat signature
11.30 jalan dah sesak baru aku sampai bilik Johor
ini utk pelancaran buku Prof Kamil and Puan ROza pulak
so melepak la aku depan pintu anak beranak lembek semacam
makan burger makan buah
lapik perot

pelancaran buku sangat sangat lancar dan diredhai ALLAH SWT
syukur alhamdulillah semua dapat buku percuma
syukur alhamdulillah dapat jumpa PuanRoza seisi keluarga

syukur alhamdulillah aku sampai umah 5.30
jalan kaki sampai area Chow Kit cari teksi
LRT tutup sebab org terlalu ramai
menangis2 anak2 aku kepenatan







giler penat ! penat giler !



No comments: