20 October, 2011

redha


salam keredhaan

tajuk mcm taubat habis
terima saja apa pun terjadi
ye kerrrrrrrrrrrr ??

tak ramai yer ada konsep REDHO jer lahhh
mana bleh
mesti nak geram geram dulu..gempak gempak naik angin dulu
sumpah sesumpah dulu
mcm mcm kisah akan terjadi

aku ???
huhhh...tak reti nak explain
naik angin mcm rimau dah selalu
mcm kena sampuk jin tanah lagi selalu
akhirnya apa yg aku dapat ??
tak der per pun
doser lagi tambah ada
mulut dah terntu cam mulut puaka byk saka

asstraffirullahalazzim
aku cuba OK ...cuba n paksa
rugi besar tak REDHA
sangat sangat rugi
dah dekat 40 umur aku
REDHA byk untungnya pada diri aku
kalo aku telek belek kenang la
sejak aku amal konsep REDHA ni
aku mmg KAYA RAYA
ALLAH SWT byk tolong aku
bg aku happiness

good health...duit sesikit utk poya poya ...duit sikit utk org lain ... harta benda utk org lain rembat sesikit ( hahaha) kebahagiaan kegembiraan kesukaan ...tubuh badan yg masih OK utk hidup sementara kat dunia ni ..kawan kawan yg baik dan jahat...pahala2 dari org2 yg ngumpat aku ( kekekekekke)


macam2 yg terbaik
yg terburuk itu yg kita kena redha
tak tau lah satu hari nnt aku terpaksa tak redha
takut ok
tak nak tak nak

so
amalkanlah konsep REDHA ni walaupun tak redha
mmg kena redha
tak redha ??
SENDIRI MAU INGAT la beb


1 comment:

Marina Monroe said...

Salam Ziarah,

Auntie jalan2 ke blog followers auntie untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru.