05 March, 2012

alhamdulillah 2012

2012
im still alive

anak anak dah besar panjang
1996 start berinternet
beranak pinak
aku masih dapat mengadap pc tanpa gangguan
sakit semakin hebat
keton asyik positif
mata kabur bkn kadang2 tapi selalu
berat 48 -50 kg turun naik
2012 aku kena fulltime on medication
susah idop camni
penat...asyik nak baring
asyik nak tidor
siang aku keja kuat
jalan sana sini
malam aku nak baring

semoga baring ku tidak selamanya
aku mahu lagi bangun utk anak anak dan suami terchenta
aku mahu lagi sujud pada MU demi masa depan ku di SANA





2 comments:

Anonymous said...

salam vimmi,
minum jus beetroot mentah suku pagi hari.
it kills acidosis.

VimmiYasmin said...

Salam

beetroot tuh LOBAK PUTIH kan
dah cuba yg masak
x boleh nak telan kalau masak kosong jer
MENTAH..alamakkkkk !!

insyallah kena paksa cuba
KETON tuh jahat !