11 June, 2008

KLIA 5 June 2008

dari kiri ; sofea sharmaine , nurainy , mummy , waheeda and wardina
kat belakang ; Suraya , wan , angah


ini gambar aku n anak2 di KLIA. masa ni tunggu anas n mak balik dari Umrah Astro Oasis yg aku hadiahkan tu.
Wan n Angah pun ada utk bagi suppport pada Anas. Adik aku Suraya dan anak dia Sofea Sharmaine pun ada. Sekurang kurangnya mak tau dia tak keseorangan mengambil tahu hal Anas.
Yg tak ada dalam gambar baby bongsu aku Wardhia Suri Qistina.
Shooting kat KLIA lama jugak. Dalam 1 jam. Ada Nabil Ahmad dan isteri. Officer2 dari Astro Oasis , Tabung Haji dan Cipta One Motion krew penggambaran.
Mak terus ke Ipoh. Tak singgah rumah sebab terlalu banyak luggage. So aku tak berkesempatan bukak n tengok barang apa yg mak beli di mekah. Tak apa janji mak n Anas selamat sampai.

2 comments:

Anonymous said...

frust x dpt join sekali. sia2 je cuti aku hari tu. nabil pun ada sekali rupanya. napa x sms aku b'tau dia ada kat sana? huhu

honeybones said...

eyh~~ tu mak ako la~!! haha~