12 June, 2008

Nur Wardina Sophiellea Qistina

Ini anak yg berjaya aku lahirkan pada tahun 2002 selepas satu keguguran 2001. kahwin 1997 aku tanpa anak kecuali Ain anak yg aku jaga niat sedekah dan akan aku jaga Ain sampai kahwin!

Wardina lahir ceasarian 3.8 kg pada minggu ke 36. first time dalan operation teater mmg menakutkan. dari epidural yg menyakitkan dan segala2nya selepas itu. aku berpantang dirumah sendiri dan hanya dijaga suami. makan ikan haruan 2 bulan dan celur sawi sahaja. tiada jamu hanya ubat doktor.
sekarang wardina 6 tahun dan semakin berisi. tak pernah lagi kurus walaupun demam! baju semua saiz 10-11 tahun. semenjak aku bersara ni , wardina makin aku kawal pemakanan dia.
so aku dah jarang2 masak tempoyak ikan keli/patin/jelawat. Itu mmg kegemaran dia.
icecream sebulan sekali or tak payah langsung. kek makan bila ada ocassion je. yg lelain mmg aku lagi lah tak bagi. 2009 start darjah satu di SRK Bintang Utara KL. Sekarang wardina dah pandai solat , zikir ikut Astro Oasis dan baca ayat ayat mudah.

semoga Wardina tetap maintan gebu dan cerdik dan taat pada suruhan Allah. insyallah. amin

1 comment:

Anonymous said...

aku rasa wardina kurus sikit kat dlm gambar ni