11 September, 2008

anak2 n tempat tidur

aku n hubby ada masalah besar sekarang! masalah nak pisahkan tempat tidur anak2. Sekarang 3anak yg kecik2 masih tidur dgn aku n hubby sebilik. Susah betul nak suruh tidur tempat lain. Dah praktis dari kecik2 tapi bila tengahmalam jer , mula la sorang2 datang menempek kat katil aku n hubby. Sudahnya satu katil dok baring ber5. Yg kecik bleh la lagik mintak ampun bagi tido sekali, masalahnya yg Wardina yg 34kg tuh pun menempek hari2.

Bila dah tidur baru la hubby angkat sorang2 kat katil bilik sebelah.Yg Wardina n WardhiaSuri letak kat tilam tepi katil aku. Tak pun aku n hubby tergolek kat tilam bawah.Yg bertiga tuh lepak atas katil sampai pagi. Penin kepala aku dok fikir camner la nak buat. Nasib baik tak payah lagi fikir nak buat anak.!!!! hahaha. So kalo nak asmaradana pun tak yah lagi fikir lekat ker tak lekat ker...bleh bedal jer sekarang ni.

Tapi...tuh laa...tengah nak syok2 ada plak yg tetiba mengigau bangun and duduk sambil heran !!!!!!! hahahhahahahahhahahahahhahahahaha !!!!!!!!

adusssssssssssss.....tak tahan nak gelak !!!!!!!!!! hahhahahhahahhahhahahahahahahahahahaha!!

Masa kena tenung tuh yg kelako giler tuh....memasing tetiba keras jadi mcm TANGGANG kena sumpah!! tak tahan nak gelak lagi nih !!! hahahahhahahhahahahahahahahahahahahahahaha!!

Tahun depan insyallah AIN masuk asarama. Wardina pindah katil Ain yg atas.Waheeda pindah katil Wardina.Suri kecik lagi so bg lagi tidur dgn aku n hubby. Lambat lagi anak2 nak berdikari tidur sendiri. 

Kenkadang ada gak kengkawan aku dok tanya .....camner lah korang ni ??? Aku selamba jer cakap...Mana yg dan laaaaaaaaaaa.... hahhahahahaaa...kat dapur ker, kat machine washing ke...kat bilik mandi ke ...atas meja makan jer tak ngan atas dapur .....hahhahahhahahahaa......lepaslah jugak anak 3 org hidup 3 org simpan !!! 

 

3 comments:

Abahnajwa said...

Mummy...wah washing machine? Fuhhhhh...kikiki

saya said...

waduh2.... 18sx ni v.m. hahahha... takde la..cadangannya ialah bentang tilam kat living hall.. dengan kucing2 sekali boleh joint tidoooo

Superb GURU BaniHassim said...

ish3...menrencatkan kesinambungan alam btui la anak2 nih...
heheh...
sume dok kumpul keliling..
jenuh nk pikir cara terbaik ngn timing skali ek??