29 October, 2008

lepaking siri 2...stress pun terbang sekejap !!

Aku & Wan Anissa Wan Suriani ( anak sedara sultan pahang ni! tp low profile gile)



dalam kemuntahan , kebatukan , keseraman kesejukan badan , rasa kesakitan bila nak kencing , kepenatan fikiran berfikir , keresahan .....

aku cuba lari dari segala galanya utk 2-3 jam. aku mmg selalu tak sampai hati nak jenjalan tinggalkan anak, tapi aku rasa aku nak ada ruang sekejap utk diri aku. berlari2 aku keluar rumah ...dengan izin cheffarid tau !! pergi utk siri lepaking yg ke 2. Masing2 dgn kisah yg sarat yg perlu diluahkan.

Dari lepas Isyak sampai dedekat pukul 11pm. Venue dekat jer dengan rumah. 10 minit drive.Balik pun cepat jer dah sampai rumah. McDonald Ampang Park mlm2 dah kureng orang. So mmg tpt yg paling sesuai nak gelak ketawa mengilai ngilai...hehehhe! 

Memasing ada cerita sendiri. Aku pulak mmg laa asyik kena marah.Pasal pantang makan , ubat , injection.....mmg kalo g memana aku jer yg asyik kena PANTAU !! nyampah tul laaaaa. 

4 comments:

hazlin said...

yasmin,
seronoknya lepak dgn kengkawan. mesti nostalgia. dapat sekejap pun jadik la..kan..kan..

sya said...

wah bestnya lepak2 ngan geng2 sekepala

sum one said...

kus za... cik ayu... kekasihku seruu.. haha phewwwitt :P

sunshine said...

ko mmg hampeh min. kan aku kata len kali kalo nk lepak ajak aku sekali....hahahaha