10 November, 2008

aku budak itam....



lady black in red !! abah OOO abah..kereta merah ..baju akak merah oren ..akak dah laa itam !!!


Gambar ini kat depan rumah Wan kat Kg Baru Jerantut Pahang.


soalan cepumas !! siapakah budak hitam ini?? hahaha!!

ini koleksi gambar paling lama yg aku dapat lepas abah meninggal. Aku jumpa dalam album abah! Hitam dan pendek !! Itulah aku...sekarang dah 35 tahun umur aku! Abah mesti bangga sebab aku berjaya menjadi seorang perempuan yg sibuk dengan anak! Aku belajar tak tinggi mana. Mcm aku jugak..pendek! Sekejap jer aku belajar betul2. Lepas tuh bercinta dgn ChefFarid, aku terus malas nak sambung belajar. So sekarang aku dok lah rumah jaga anak2 dan meleyan harta pusaka penyakit keturunan yg aku dapat since muda2 sblm kahwin lagi ni!

nasib baik abah ada simpan lagi gambar ni.Dah rosak agak teruk sebab dah lama sangat.TQ abah sebab teringat nak snap gambar akak!!!

IskkkK ...tangkap sedih plak lagi nih teringat kat abah. Al Fatihah. Tak boleh teruskan.Jap lagi aku susah nak nafas!

Aku rindu abah!!!

5 comments:

Anonymous said...

terkenang semasa dulu....aku yg nk scan gambar lama2 nk post story kat blog & facebook tak buat2 pun lg....sibuknya aku min....rasa mcm nk berenti keje je...kalo la laki aku jutaan, skrg gak aku berenti keje.....tumpukan pd biz bodoh aku tu je.

sakurasa 2 said...

hitam itu menawan....

VimmiYasmin said...

farah
nnt aku g umah ko ! blogging sampai pengsan!

sakurasa2
hik hik hik

VimmiYasmin said...

farah
nnt aku g umah ko ! blogging sampai pengsan!

sakurasa2
hik hik hik

MOLY said...

lima budak itam ..
main lompat lompat

hehehe
:P