11 November, 2008

Hebahan Umum ~ Prof.Dr Muhd Kamil Haji Ibrahim



Saya tak habis2 promote IDOLA saya ni! Ha ha ha! Mmg layak saya jadikan Prof MKI satu2nya IDOLA saya! Saya tak pernah ada IDOLA lain yg tetap sebelum ini. Selalu terlupa siapa yg jadik IDOLA saya. Tapi yg ini ..dengan buku2 tulisan Prof yg meruntun jiwa...yg mengubah sikap saya dan mcm2 lagi yg begitu payah nak saya luahkan.

Dari AKU bertukar kepada SAYA!! WoisSshHh...perubahan tetiba!! Utk entry ni sebab saya amat2 manghormati Prof MKI. Tulisan beliau telah TERLALU banyak mengubah cara2 kehidupan saya!! Terima kasih Ya Allah ..menemukan aku dengan karya2 terbaik dari Pro MKI.

6 comments:

Zareda Norman said...

ohh mesti carik buku ini...

buku travelog haji sangat sangat lah meruntun hati sebab masa baca tu zar sendiri baru balik dari Umrah.. sungguh rindu..

vimmiyasmin said...

ZAR

memang pun...tak jemu baca! saya dah khatam banyak kali! travelog dakwah pun best jugak tau!

alang said...

Vimmy, cg tertunggu-tunggu nak baca buku beliau yang terbaru.

vimmiyasmin said...

Cikgu
bg alamat cikgu!Saya tolong orderkan!

Ajzie said...

min.. lama kak azi tak kemari.... awak apa kahbar? Harap semua sihat.

MULAN said...

belum pun dapat buat collection buku2 Prof MKI ni. asyik2 takde. tengah order jgk ni..