05 November, 2008

best syiok jenjalan ...letih!!


Adik ipar yg bongsu & adik sepupu ChefFarid..lepaking at Kayu Kandar Klang


Wardina pakai chef hat Daddy!!

minggu yg sibuk.Adik ipar bongsu pun ada kat rumah.Adik sepupu yg kat UPM pun ajak lepak rumah sekali.Sambil2 cuti exam sekejap2.Dia jadi driver kesayangan aku sejak 2-3 hari ni.Dari hari sabtu sampai hari ni , hari2 keluar berjalan. Semalam g makan roti canai kat Kayu Nasi Kandar Bkt Tinggi Klang. Punyalah jauh gila g makan roti canai. Anak2 aku membebel sepanjang jalan ke Klang.Nasib baik jalan clear giler dari Pandan Jaya - Federal Highway - Bukit Tinggi Klang.


Balik dari Klang singgah Dataran Shah Alam jumpa Farizzuan amik laptop Mas.Dah siap repair dan dah tentunya PERCUMA. Al maklumlah adik beradik! Lepak dataran sampai pikul 12.30am. Anak2 berlari2 tenguk air pancut.Kalo kat kg ni...heeee...serammmsss dah tengah mlm nak melepak luar rumah!! hahaha!
Sampai rumah pukul 1.30am. Penat OoOOOO.


Hari ni g meround bandaraya KL. Amik si AIN balik sekolah CBN Bukit Nanas.Terus meround dari Dataran Merdeka / Taman Tasik Perdana/MasjidNegara/Hotel Putra / Kedai Romantika Ampang/ Jusco Maluri. Pengsan kepenatan seisi keluarga! Lepas maghrib tadi semua tidur keletihan!


Esok aku terpaksa memaksa diri nak lipat kain yg dah bertimbun ni! Waduhh waduhh!! ChefFarid nk tolong lipat tapi hari Jumaat katanya sebab dia cuti! Lahaiiiii...mahu nak cari baju selongkar bagai nak gila!

3 comments:

sya said...

wah jauh nuu gi makan roti canai je... jauh giler.. ha ha ha

Neeza Shahril said...

penatnya nak lipat kain kan... tapi kalau tak lipat, jawabnya berkedut sejuta laa.. lagi siksa nak betul kan.. :)

farah said...

wardina bakal pengganti chef farid :)