06 November, 2008

Travelog Dakwah - Prof Muhd Kamil Ibrahim



Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah

Aku dah selamat terima buku kiriman dari Prof MKI hari ni. Sekali dgn Travelog Haji. Yg aku punya 2 minggu lepas aku hadiahkan kat Papa. Dia pulak share buku tuh dengan kengkawan yg sekali nak pegi Mekah. Dan buku Travelog Haji tuh dah sampai ke Mekah sekali ngan Papa. Alhamdulillah. Ada kot sesikit pahala manafaat dari buku Pro MKI utk aku sikit. Insyallah.


Hari ni aku nak habiskan baca Travelog Dakwah. Semua majalah November & novel2 aku tolak tepi dulu. Aku buat semua kerja rumah laju2 dan secepat yg mungkin. Dah tak sabar weh. Niat dihati nak start menelaah lepas Asar. Lepas aku khatam baca , ChefFarid dah tempah nak baca! Aku ingat kalo dah ada jual kat kedai buku , aku nak hadiahkan buku ni kepada kwn2. Baguskan buku ini buat buahtangan masa kita g melawat kwn or saudara mara. Aku suka berkongsi segala apa yg aku baca dgn kengkwan semua.

Dari terima buku ni tadi sampai sekarang , aku asyik tersenyum. Aku happy sangat , dapat autograf Prof dengan kata2 hikmat dia ! Thank Prof ! Saya antara 100 penerima pertama ke ni ! hehehe !! Semoga Prof akan terus menulis hingga ke akhir ahayat. dan insyallah saya ingin terus menjadi penerima 100 yg pertama untuk semua buku2 koleksi Prof yg akan datang. Insyallah .

1 comment:

Hjh Noralenna Abbas said...

Saya sangat suka baca buku Travelog Haji, baca berulang kali. Very notivated. Sempat juga tengok ulang tayang program Ihktibar di Tanah Suci(Oasis) dimana Prof MKI ceritakan pengalamannya. Kalau buku terbaru ini jual di kedai, tolong maklumkan kepada cg ye. TK.