18 November, 2008

senyum lebar2 sblm duit habis..hehehe


alhamdulillah

pembahagian sesikit lagi duit2 peninggalan arwah abah dah selesai. Semua dapat bahagian masing2.
semua terima dengan hati yg terbuka. yer lah sapa yg tak nak duit.

wakakakkakakakaka!

untuk arwah abah ...batu marmar yg berharga rm 3ribu / upah haji ke2 / sijil saham wakaf Majlis Agama Islam Pahang / RM Cash untuk AnakYatim Pahang. Yg ni sebahagian saja..yg lelebih segan nak citer. Kang jadik riak , mak marah !!! hahahaaha

Duit yg lain ...untuk adik2 abah berdua dan dan mak abah iaitu WAN Pahang.
Untuk MAK aku yg tercinta...sengih anak2!! Tunggu masa nak POW kat MAK! kekkekkeke!
Untuk anak2 arwah abah...aku dan 4 adik beradik ....walllaaaahhhhhh. Bolehlah sengih sampai telinga.

Yg paling best, AIN ....dia tetap dapat bahagian dia walaupun dia ...dot dot dot!
Sama rata plak tuh bahagian dia dengan anak2 abah yg lain.

Tak kisah ....syukur pada Allah. Nanti aku nak abadikan gambar kubur abah yg baru buat renovation kat blog aku. Bleh tenguk hari2.Hilang rindu kat abah! hahahhaha.

TQ abah untuk apa yg abah tinggalkan utk akak dan yg lelain. i miss u abah!!
al fatihah

5 comments:

zareda said...

Alhamdullillah..

marilah panjangkan sengih sengih samapi ke sini.. heheheheh

vimmiyasmin said...

zareda

wakakakkakakakakakakakakakakaka!!

jom jom !

Chekgu BaniHassim said...

harta dunia sementara je kak...
harta di sana kekal abadi...

sya said...

Alhamdullilah.. kena banyak2 sedekah utk abah jugak

Lily.Lulu said...

amboih akak ... senyum lebar sampai ke pinggang :P

nanti bolehlah jemput kta dtg umah makan yek .. akak masak.. hihi ~