28 December, 2008

poya poyo sampai lebam

KLCC 15 minit jer dari rumah , itu pun kalo ada jammed kat Jln Tun Razak.
Mandi sampai pucat. Main kat park sampai nak pengsan.
Lepak dalam KLCC carik makan!

Jusco AU2 Setiawangsa baru bukak 5/12/08. Besar dah OK lahhhhh.
Parking banyak n senang. Tempat makan baling best!! Ada Steven's Tea Garden.

Bawak BIBIK's 3 orang , so aku & Chik (HazsDelight) senang nak berpoya2.
Dera BIBIK's sampai BIBIK's pun dah macam nak pengsan!!





Anak dara sunti Sofea Sharmaine / Ain



Wardina / Sharmaine / Syabil / Syahirah



Suri kat TAMAN KLCC 27/12


Waheeda & Suri dalam KLCC Concourse Area



Wardina /Waheeda / Syabil / Syahirah



Christmas Tree KLCC 1st Floor



Jusco AU2 Setiawangsa 26/12/08

2 comments:

xiiinam751 said...

Laaa...ckLah kena golek-golek ke bwh lagi! Hari tu dh elok dah entry duduk atas. (suka hati kaulah, blog kau...he..he..he..)
Comel-comel...anak sapppaa tu?

Lily.Lulu said...

saya pun dah pergi sekali ..
besar gilak !!
banyak tempat makan
cam kedai2 nak shopping x sangat
tapi boleh laaa
:D