19 February, 2009

Emak Yg Susah Hati Jiwa Dan Raga

emak tetiba senyap. Sunyi sepi. Selalunya dia selalu call aku kalo aku tak call dia.
Rerupanya ...

ANAS DAH KELUAR PENJARA TAPAH
selepas 3 bulan
sebab tak PS.
aku selalu lupa apa PS.
yg macam kena report kat balai polis seminggu sekali atau hari2 tuh.
ANAS kena 3 bulan penjara sebab PS dia berterabur.

Sure EMAK sekarang tengah berdebar2 jantung dan seluruh isi perut.
Geng2 geng ANAS semua tengah bergumbira ada kat seluruh Ipoh.

Jauhkanlah ANAS dari buat apa2 yg boleh menyusahkan EMAK. Dah 29 tahun umur ANAS!
Kalo dia buat tak betul lagi , setakat harta benda dalam rumah, AMIK jer lah.

JANGAN laaaaa ANAS wehh , kamu nak menyusahkan EMAK dengan hal hal luar dari rumah. Kesian laa kat EMAK.

Sayangi diri kamu dan EMAK kamu!!!!!!!!!!

* aku kerisauan tahap TERLAMPAU setiap minit dan setiap saat. EMAK akak doakan EMAK selalu dari jauh.

7 comments:

kak ina kl said...

salam...akak pun doakan agar anas boleh berubah...dan boleh kawin cepat..kesiankan bila anak, saudaramara,kaum kerabat bila ada yang terjebak dengan benda ni...nauzibillah lah buat keluarga akak..

aNIe said...

Vimmi...akak doakan emak vimmi akan baik2 sahaja...dan harap anas akan terus berusaha untuk berubah...

Semoganya baik2 sahaja buat emak Vimmi...

Risau juga dibuatnya kan?

Ajzie said...

semuga semuanya di permudahkan..

Kak Nora said...

Vimmy,
Anas mesti kuatkan semangat dan Iman seperti yang di suarakan sewaktu balik umrah dulu. Cg ingat lagi pesanan emak Vimmy pada Anas (tak salah di Jeddah). Ya, semoga semuanya dipermudahkan.

zino said...

semuga anas berubah bila dah keluar dari penjara..

Neeza Shahril said...

Semoga Allah makbulkan doa vimmy dan doa kita semua..
neeza faham perasaan vimmy dan mak tu.. sebab neeza pun ada beberapa orang yang neeza kenal rapat yang macam Anas..

tulipurple said...

sy doakan moga anas tak berpatah arah...moga Dia beri petunjuk dan kuatkan semangat anas dan emak sis,jua sis sekeluarga..amin.