02 March, 2009

jom cuci perot !!


haaaaaaaaaaaaaaaa!!
mari mari ...kengkawan semua !!
kita cuci tembolok kita!

tau tak .....usus kita ni macam longkang! melekat mcam mcm benda yg kita telan!
betoi ke?
hehehehe

aku tetiba rasa nak clearkan semua benda yg aku rasa cam melekat kat usus2 aku!
so dengan gigihnya sempena merasmikan pengeluaran gaji cheffarid...aku pun cecepat beli menda yg kat atas tuh. RM 19.90 jer!! Kat Guardian melambak !

Aku minum 3 kali sehari. Tanpa GULA ok! DatinFarahAyu .....nak beritau ni ..TANPA GULA !! hehehe!

Tapi semalam haru betul !! Lepas jumpa Datin & Dato' .....aku terpaksa g Hospital Selayang. Chik my best prenz kena admitted emergency sebab Denggi Berdarah. 2 bulan lepas kot, ingat lagi tak , dia kena CHIKUGUNYA.

Ok ok sambong citer ...masa kat Jalan Kuching ...tetiba .................................

preottT kreOotTtTT proOotttT PrettTTttT

tetiba aku rasa semacam! Rasa memulas yg amat sangat! Rasa ada menda yg nak kuar sesangat!

aku minum teh ni siang hari, rerupanya dia proses kol 11pm baru setel! AlamakKKkKKk!
Dah laa Jln Kuching malam tadi tetiba jammed plak! Masa tuh baru jer sampai kat Tijani Kondo impian aku!
Fuhhh...nasib baik ada Esso. BErlari2 aku sampai tercabut segala tudung kepala! BErebut ngan ada satu lagi keta yg baru renti, yg aku agak2 nak masuk toilet gak!

waLaWehHhH .....segala isi perot habis menyembOr kuar !! im corry!!

Lepas dah setel .....aku baru prasan .....TANDAS LELAKI !!

muahhahahahahahhahahhahahahahahahhahahaha!!!!!!!!

Dan sambong citer Tea Peppermint ni ...memang melawaskan! BEst giler! Aku rasa lapang segala isi perot!

Tapi aku rasa cam heran plak .....ChefFarid dah 5 kali aku bagi minom ....tak der apa apa pun yg berlaku??
Naper yer??? Usus dia takkan takder blockage??? Atau pun nak kena SeKoTak kot baru boleh clear sesikit???

Tapi apa apa pun kan ...lebih baik kita clearkan usus kita dengan apa cara sekalipun , sebab kenkadang mendakan najis2 yg melekat tuh bleh sebabkan nafas kita berbau / badan sembab / muka tak der seri ....dan yg penting sekali .... ...HATI YG SUCI BERSIH DAN MURNI !!!!

Marilah kita bersama sama SUCI MENYUCI !! he he he

aku dah bengong ni!! kekekekkeke...im corry!

9 comments:

Tijah said...

wah! esok jugak aku pi beli nih kak. demi wajah berseri!

chekgu Bani Hassim said...

eiii...
tang akak describe tu rase jijik sket..
haha...

kinohimitsu kan ade pelekat detox kat tapak kaki tu dulu...
skg ni ade lagi ke kak??

DatinDiaries said...

hehehe....gud...gud.....KURANGKAN GULA....ingat tu...huh

Zareda Norman said...

vimmi

wah besnyer usus dah klear..

zar pun makan teh herba org kg.. kalau perut start buat hal.. menitik peluh jantan betina.. ahhahah

kakpiah said...

jah!!
belikan utk aku satu!!!

weh..
ko kan bahaya betoi..
slamber jer masok toilet lelaki..
sib baik tadek kejadian yg tak di ingini..
wakakaka!!!

Hjh Noralenna Abbas said...

Vimmy,
Chefarid kena yang lebih keras lagi, tepi-iepi ususnya dah menebal. Maaf ye chef!

Mulan said...

saya pulak minum teh org kampung.. memang sakan pagi2 dok buang tapi perut rasa clear je hari2.. rasa tak puas pulak kalau tak minum..

Anonymous said...

hehehe...
masuk toilet lelaki tu tak tahann...

aNIe said...

Vimmi...akak rasakan...orang laki ni memang liat sikitlah bab cuci mencuci ni...sama dgn abang akak...kita dah berkali2 masuk toilet...dia releks je...